majjaaa

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Maja - 22 april 2012 20:32

Tjoo! Kom nyss hem från en kul träning :D Nu blir det duschen och sen lite fika. Kollar PA på svtplay sen, det får man ju inte missa!♥ Hah, kul inlägg... BYE!

Av Maja - 22 april 2012 15:30

FÖR ATT DELTA:


1. Kommentera att du är med.


2. Skicka en bild på dig och din favorithäst/hund/marsvin eller nåt annat djur majanasman99@hotmail.com.


3. Skriv lite om varför det/den betyder så mycket för dig.


Skriv din bloggadress i mailet, för jag kommer lägga upp dom bästa bidragen här på bloggen och länka. Det bästa av dom bästa så att säga, kommer få ett litet extrapris, men det är hemligt :)


Jag gör den här tävlingen för att www.beckasponny.blogg.se gjorde det och det verkade kul ;P Härmapan här jaa...


LYCKA TILL! <3



  För mig betyder du mest♥♥


Av Maja - 22 april 2012 15:01

Ja. Regn, snö, regn, snö osv. Att träna utomhus nu är ju inte det roligaste som finns... Men vad är egentligen kul när det är sånt här väder? NOTHING AT ALL. Det är ju jättekul för er att läsa det här, jag veeeet. Har inget vettigt att skriva egentligen, jag kände bara att jag behövde blogga.

Det börjar bli kul igen nu. Jag blir sjukt glad när jag har några nya kommentarer när jag loggar in. Såå, skicka iväg en kommentar AND MAKE MY DAY ♥

Av Maja - 22 april 2012 11:52

Hej! Inatt har ju Klara sovit hos mig:) Vi gjorde chokladmousse till efterrätt igår och det var jättegott! :D Men just nu så är jag hos Klara och vi ska typ gå ut och fota snart eller nåt. Vi fotade några bilder igår också hemma hos mig och när vi väntade på bussen. Men nu ska jag vara lite soc med Klara, men jag bloggar ikväll, hejdå<3

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards