majjaaa

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Maja - 25 april 2012 20:34

Ni kan få del ett också, ni kanske har glömt :)♥




 



 
 

Haha, pinsamt dåliga! :D

Av Maja - 25 april 2012 20:12

Hej, somsagt så gjorde jag ju illa knät på idrotten idag... Nyss när jag och Elin var och spelade fotboll så skulle jag slänga mig (jag stod i mål) och då for jag på knät och fick superdupermega ont! Jag kunde inte ens cykla hem för det gjorde för ont nör jag böjde på benet, så jag g´fick leda cykeln :( Okej, kul inlägg. ;P Men jag kan ju visa lite random bilder, så blir det lite roligare :)


 

Haha, "kan innehålla spår av nötter" ! :D



 

Asgoda cupcakes :)


 

När vi praoade på dagiset... Barnen var så snälla mot mig, jag ligger där under! Det var en som satte sig på mitt huvud :P



 

Jag och fina Klara<3 Snygga rynkor jag hade i pannan... ;P



Hejdå♥




Av Maja - 25 april 2012 17:54

Haha, dööööör...Kolla på alla!  Här är hennes blogg, www.nattifromheaven.myshowroom.se. HAHA säger jag bara...


 


Äckel.



Av Maja - 25 april 2012 17:18

Heej! För ett tag sedan kom jag hem från stan, var där med Vilma, Elin och Terese :D Det var kul! Aa, men idag på idrotten så failade jag lite, jag fasnade med mitt ena ben i det andra (hur 17 lyckades jag?), föll och landade på knät. Nu gör det jätteont när jag böjer mig... Hoppas det har gått över till imorgon då jag ska hoppa :D♥ För er som är lite efterblivna så rider jag, så jag ska hoppa med hästar. Jag är bäst på att förklara, men aa... Måste sluta nu, har lite viktigare grejer att göra än att blogga vettu ;) <3


Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards