majjaaa

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Maja - 15 april 2012 17:29

Funderar på att lägga ner bloggen...

 Du har inga nya kommentarer

 Du har inga nya gästboksinlägg

 Du har inga nya frågor                                            
                                                  
           

 

Samma sak varje dag. Förut tyckte jag det var kul att blogga, men nu är det mer "Ånej, jag måste blogga".

Nu driver jag bloggen endast för ER LÄSARE. Inte för att det är kul. Om inte jag bloggar varje dag klagar ni på att jag ska uppdatera oftare, när jag gör det får jag ändå inga kommentarer. Jag vet att jag har några trogna läsare, men vad hjälper det när ni inte märks? Vad ska jag göra för att ni ska vilja läsa min blogg, så jag tycker det är kul igen? Nu känns det mer som ett jobb. Snart tar jag ut evig semester och tar bort bloggen. SÅ känns det nu. Hejdå?

Av Maja - 15 april 2012 16:32

Hejhej! Jag sitter och käkar mjukglass, jag hade glömt hur gott det var!:) Aa, men idag så förlorade vi båda matcherna och jag spelade som en kråka... Jag kan inte vara back!! Om vi hade vunnit sista matchen hade vi gått till final men det gjorde vi ju inte. Förresten så skulle jag ju somsagt bli så SJUKT glad om nån kunde göra en header åt mig. Den som gör det får såklart en STOR FET länkning, varje dag i typ en vecka. majanasman99@hotmail.com. Maila dit. Jag följer såklart din blogg, du som vill göra headern. Men nu måste jag faktiskt gå och duscha, Hejdå<3

Av Maja - 15 april 2012 10:07

 

Av Maja - 15 april 2012 09:13

Idag blir det också fotboll hela dagen. Tydligen så gick vi till semifinal :) Idag blir det inga tidsinställda under dagen men jag bloggar ju när jag kommer hem. Nu ska jag äta frukost, Hejdå!

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards