majjaaa

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Maja - 17 april 2012 20:10

HEJ! Idag i matsalen så sa Elin en jättedum sak, så när hon drack vatten så tröck jag på hennes glas så det kom lite vatten på hennes byxor. Då hällde Elin, utan att tänka sig för, hennes HALVFULLA vatten glas rakt i mitt ansikte... Jag blev helt pissblöt! :P Elin, nästa gång får du kolla om det verkligen kom mkt på dig innan du häller på nån annan ;) Jaja, nu ska jag sluta älta det. Klockan 1 idag hade vi hk, vi gjorde jättegoda cupcakes :D Efter skolan så var jag med Elin och vi gjorde lite saker som jag inte orkar skriva. Sen vid 18 så hade jag fotbollsmatch i Arcus mot Luleå FC, vi vann med 9-8 fast domaren sa att det blev 8-8... Första halvleken var jag forward och jag gjorde ett mål :) Eller målvakten höll typ i den fast tappade den tror jag... Så det var egentligen självmål! Aa, men förutom mitt/deras mål så gjorde vi 6 till i första och dom gjorde 2. I andra halvleken så bytte vi så att backarna var forwards och tvärtom, och då släppte vi in 6 mål  och gjorde 2. Jag kan inte spela back! Ja, men eftersom att vi gjorde 7 mål och sen 2 så blir det 9, och så kommer domaren och säger att vi bara gjorde 8! Men vi vet ju själva att vi vann så... ;D Nu ska jag duscha, hejdå<3

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards