majjaaa

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Maja - 29 april 2012 10:24


Haha, asdålig, men kul! :D

Av Maja - 29 april 2012 08:43

Hej! Igår vid 3 så gick jag till Elin, sen gick vi och köpte Calippo shots... Garanterat sommarens glass... Sen gick vi och åt glass och njöt av värmen, träffa Terese på tuna. Gick tillbaka alla tre för Elin skulle äta. På vägen hem så "viknkade" vi till alla bilarna typ (eller vi vinkade inte, vi gjorde en annan sak som jag inte riktigt kan förklara...). Dom flesta i bilarna kollade konstigt på oss, vissa skrattade, andra vinkade eller tutade. Det var askul!! När Elin åt gick jag och Terese till preem och köpte glass och godis. Sen gick vi tillbaka till Elin och sen gick vi till Tuna för Terese skulle hem och då kunde vi ju lika gärna följa med:) Jag och Elin fortsatte till Vilma, som just skulle äta. Så vi fick vänta på henne ett tag, men när hon typ nästan var klar så kom jag på att jag behövde hämta pizzor på Marco Polo som mamma hade beställt, så då gick jag. Jag fick vänta ett tag på pizzorna, och när dom vara klara gick jag hem och åt :P När vi hade ätit så var jag jättesnäll mot mamma och följde med henne och fågelskådade. Vi kom hem vid halv nio och då poppade vi popcorn, satte oss i soffan och kollade på film. Dagen var väldigt kul, även fast det ända vi gjorde var att gå... :D


Idag ska jag till buddbyn och gratta min kusin som fyller år :) Klara ske med också<3 Kommer bli kul! Det ändå dåliga är att jag missar träningen ikväll :/ Men jaja... Nu ska jag kolla lite bloggar och äta frukost, hejdå!

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards