majjaaa

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Maja - 13 april 2012 14:55

Hejjhejj:) Imorgon har jag fotbollscup i arcus så jag kan inte blogga då... Men jag skriver ett par tidsinställda lite senare. Sen jag bloggade sist har jag inte gjort särskilt mkt... Ätit, spelat gitarr osv. Jag har lust att vara med nån, men ändå så orkar jag inte.. ;P Jag vet att jag skriver ganska onödiga och korta inlägg, men det är för att jag inte vet vad jag ska bloggar om! Om ni läsare kan ge mig lite tips så blir det ju mkt roligare för er att läsa. Så gör det! :D Och så skulle jag bli sjuuukt glad om nån kan hjälpa mig att göra en snyggare header! Isåfall, kommentera eller skicka ett mail till majanasman99@hotmail.com. Dit kan ni även skicka frågor, jag försöker svara på alla om det inte är typ " vem är du kär i" eller liknande. Jaja, nubiska jag inte blogga mer, Hejdå<33

Av Maja - 13 april 2012 13:13

Hej! Idag när jag och Klara just hade vaknat så kom klaras lillebror in och sa att han hade spytt... Vi trodde ju såklart på honom för han bar på ett ihopskrynklat lakan och sa att vi skulle komma och lukta om vi inte trodde honom! Sen så gick Klara upp och duschade, och när hon var klar så sa Karl att han hade skämtat! Klara blev jättesur men jag tyckte mest att det var kul;) Om han gör det nån fler gånger så kommer Klara att mörda honom, det är jag säker på!:P Aa, men ett tag efter det så for Klara på stan med sin mormor och jag for med pappa och hans kompis till nåt ställe och åt lunch. Det var inte särskilt gott... :/ Ska typ ta nåt att äta nu för jag åt bara lite pastasallad. Hejdå:)

Av Maja - 13 april 2012 07:49

Ja, godmorgon godmorgon:) Nyss så vaknade jag och Klara, vi sover ju länge..;P Aa, men igår så målade ju vi naglarna, det fick bli USA:s flagga. Jag tänker inte visa nån bild för det blev så fult... Fast Klaras naglar blev fina! Jaja, ni ska jag sluta, men jag bloggar mer senare. Hejdå<3

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards