majjaaa

Alla inlägg den 2 april 2012

Av Maja - 2 april 2012 20:47

I vilket landskap bor du? NorrbottenHar du något djur? Nej har haft.Gillar du mos? Jadå:)Ditt favoritdjur är???? HÄST!Vilken blogg gillar du mest förutom din egen?? Nellieberntsson.se Hur länge har du hållit på med bloggen? Jag började blogga för nästan exakt 2 pr sedan, mn den här bloggen har jag bara haft i ca 5 månader. Bor du i lägenhet eller i hus? LägenhetGillar du hundar? JaTittar du ofta på tv? Typ på kvällarna och så...Har du varit i Sälen uppe i Dalarna? Eller för mig är det upp för jag bor nere i Skåne... Du kanske bor högre upp inte vet jaah..:) nej det har jag inte, men jag skulle vilja;)Hah, jag är en knas, förlåt om jag ställer förmånga frågor nu... Nejdå, det är bara kul! Tycker du om frågor föresten? Ja, eller det beror på vilka frågor:PSpelar du Msp? Inte för jag gör det... Nej det gör jag inte. Spelar du minecraft? neppHar du några syskon? Brödrar eller systrar, lilla eller stora? Japp, halvstorebror och halvstorssysterJisses... Hoppas du blir glad över alla frågor // Wilmisen // Wilmis // Wilma // Knasbollen .G TACK Wilmisen//Wilmis//Wilma//knasbollen.G! :D

Av Maja - 2 april 2012 19:34

        Den blev lite failad men jaja... Här är den iallafall:)

 

  

:)

Av Maja - 2 april 2012 19:26

Hejhej, nu ska jag ta fram cykeln:) Den är ganska ful (fast Fanny gillar den) så jag ska fixa den lite nån dag... Men sen ska jag och pappa fara och handla och så ska jag hämta lite saker hos mamma. Hejdå!


 Fanny & Elin

Av Maja - 2 april 2012 17:38

Jag brukar ju oftast blogga en gång om dagen men nu tänker jag börja blogg lite mer.... 2-4 ggr typ. Jag kanske inte skriver jättemkt i varje inlägg, och så kan jag ju lägga upp bilder utan att skriva också. Men så att det blir fler inlägg iaf:) Nu vet nu det, Hejdå!

Av Maja - 2 april 2012 15:38

Halloj! Dagen började med att jag och Elin gick till munkebergsskolan och frågade (eller krävde, jag kommer till det) om vi fick praoa där, vi hade typ inget annat val för vi var så sent ute. Men iaf, Elin skulle typ säga "hej, vi tänkte fråga om vi fick praoa här", men då råkade hon säga "hej vi tänkte praoa här" ! Och sen så fick vi inte det, så då blev det jättepinsamt... Elin visste inte ens att hon hade sagt det förren jag berättade det efteråt;P Men när vi hade varit på munkan så gick vi ju då till skolan och där tränade vi på tearern första timmen. Det gick uselt för halva texten i alla manus var borta och vissa lyssnade inte på vad vi regissörer sa. Efter teatern så var det rast och sedan matte och nyhetskryss. Sen åt vi lunch, panerad fisk. Vi tränade en gång till på teatern efter lunchen och då gick det mkt mkt bättre! :) Imorron ska vi ha genrep, och på onsdag ska vi spela upp den för 6a. Jag har lite svårt att tro att det kommer bli bra, men vi får väl göra så gått vi kan... Ja, men sen hade vi idrott men jag hade glömt gympakläderna så jag fick gå till preem och kolla vad dieseln kostade med Fanny och Alexina som inte heller kunde vara med. Erik och Anna-Linnea skulle också gå dit och dom gick före oss. När vi kom tillbaka kom vi på att vi hade glömt att kolla vad diesel kostade (man behövde göra det för att Jenny skulle veta att vi verkligen hade gått dit) och A-L och Erik kollat, men glömt! Vi visste att det var 14,58 eller 14,98 kr men vi visste inte vad av det vi skulle säga. A-L och Erik ville säga 14,98 och dom gick och sa det innan oss, och när dom kom tillbaka så sa dom att det var rätt. Det var tur att dom gick först för vi hade tänkt säga 14.58 ;) Ja, men sen så gick jag till biblioteket och väntade på Elin som fortfarande var på idrotten. Sen gick vi hem, och nu sitter jag här och bloggar. Jag märkte just att inlägget blev ganska så långt... Ingen kommer säkert orka läsa hela, men jaja.. :P


Hejdå


   Fin min man hade där då!

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards