majjaaa

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Maja - 20 april 2012 16:23

Nu nya designen klar :) Funderade först på lila men det fick bli turkos, vad tycker ni? <3

Av Maja - 20 april 2012 15:23

Tjaa! Dagen var okej, det var roligare igår...Finns inte så mkt att berätta, så det lär bli ett kort inlägg. Idag är det FREDAG, yoohooo! :D Jaja, det är väl ingen idé att fortsätte skriva när jag inte har nåt vettig å säga så CIAO :)



Jo juste, håll utkik efter ny header, ska fixa den nu i PICNIK! Det skulle ju stänga igår, men bevisligen så gjorde det ju inte det eftersom att jag nyss redigerade en bild...?

Av Maja - 20 april 2012 08:20

Hej! Jag skulle ju blogga igår när jag kom hem från stallet men jag orkade inte... Men jag red iaf min bästiiis Otto :D♥ Det gick rätt bra, bättre än det brukar när jag rider han. Jag fick igång han direkt i galoppen utan pisk :) Vi jobbode volterna och det var ganska kul. När jag hade ridit så hade Alexina hopplektion med Flower och jag stannade och kollade ett tag. Fanny fotade och det var bara bilderna på Alex o Flower som blev skarpa ;P Aa, men snart far jag iväg till dagiset ch det kommer bara vara vikarier där idag... Blir väl att vara ute en hel del eftersom att det är få fint väder. Jaja, nu ska jag göra lite andra saker, hejdå<3

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards