majjaaa

Direktlänk till inlägg 2 april 2012

DETTA ÄR EN RUBRIK.

Av Maja - 2 april 2012 15:38

Halloj! Dagen började med att jag och Elin gick till munkebergsskolan och frågade (eller krävde, jag kommer till det) om vi fick praoa där, vi hade typ inget annat val för vi var så sent ute. Men iaf, Elin skulle typ säga "hej, vi tänkte fråga om vi fick praoa här", men då råkade hon säga "hej vi tänkte praoa här" ! Och sen så fick vi inte det, så då blev det jättepinsamt... Elin visste inte ens att hon hade sagt det förren jag berättade det efteråt;P Men när vi hade varit på munkan så gick vi ju då till skolan och där tränade vi på tearern första timmen. Det gick uselt för halva texten i alla manus var borta och vissa lyssnade inte på vad vi regissörer sa. Efter teatern så var det rast och sedan matte och nyhetskryss. Sen åt vi lunch, panerad fisk. Vi tränade en gång till på teatern efter lunchen och då gick det mkt mkt bättre! :) Imorron ska vi ha genrep, och på onsdag ska vi spela upp den för 6a. Jag har lite svårt att tro att det kommer bli bra, men vi får väl göra så gått vi kan... Ja, men sen hade vi idrott men jag hade glömt gympakläderna så jag fick gå till preem och kolla vad dieseln kostade med Fanny och Alexina som inte heller kunde vara med. Erik och Anna-Linnea skulle också gå dit och dom gick före oss. När vi kom tillbaka kom vi på att vi hade glömt att kolla vad diesel kostade (man behövde göra det för att Jenny skulle veta att vi verkligen hade gått dit) och A-L och Erik kollat, men glömt! Vi visste att det var 14,58 eller 14,98 kr men vi visste inte vad av det vi skulle säga. A-L och Erik ville säga 14,98 och dom gick och sa det innan oss, och när dom kom tillbaka så sa dom att det var rätt. Det var tur att dom gick först för vi hade tänkt säga 14.58 ;) Ja, men sen så gick jag till biblioteket och väntade på Elin som fortfarande var på idrotten. Sen gick vi hem, och nu sitter jag här och bloggar. Jag märkte just att inlägget blev ganska så långt... Ingen kommer säkert orka läsa hela, men jaja.. :P


Hejdå


   Fin min man hade där då!

 
 
Klara

Klara

2 april 2012 21:50

Jag orkade läsa!<3

http://www.klariiss.bloggplatsen.se

 
Vilma

Vilma

3 april 2012 13:29

Jag med!;)

http://www.vilmasfoton.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja - 7 juni 2012 14:08


Från och med nu bloggar jag på www.lifeasmajaa.devote.se. Jag hoppas ni följer med mig dit<3   Alexina fotade. ...

Av Maja - 7 juni 2012 10:22


Chillar i klassrummet med Fanny, Elin, Alexina och Vilma :) Musiken på högsta volym, firar att det snart är sommarlov<3 Vid halv 12 ska vi till Miss Mac och äta pizza med resten av klassen. Gotttt! :D      Vi höres:) ...

Av Maja - 6 juni 2012 22:24

Jag kan inte fatta att vi går ut 6:an imorgon... Nyss började vi ju 4:an! Tiden går så fort. Men imorgon kväll börjar sommarlovet som LÄTT blir det bästa någonsin. Det kommer spenderas tillsammans med underbara vänner och det blir garanterat en MASSA...

Av Maja - 6 juni 2012 18:03


Idag vaknade jag där vid halv 11 och då åt jag frukost och försökte ladda över lite bilder från kameran till datorn, vilket inte gick så bra.. Det laddade jättelänge, och sen när det var 99% klart så stängdes kameran av för att den hade varit på för ...

:(

Av Maja - 6 juni 2012 10:59

Sitter i soffan och deppar över att det är 10 grader och regn ute, OCH DET ÄR SKOAVSLUTNING IMORGON!! Jag och Elin har bestämt för längesen att vi sk bada... Det kommer vara jättekallt......

Presentation

År 1999 föddes jag, och mitt namn blev Maja. På bloggen skriver jag om fotografering, musik och massa annat! Undrar du något så kan du kommentera, fråga eller maila mig på majanasman99@hotmail.com.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards